maanantai 24. helmikuuta 2014

Lihasharjoitukset

Nyt taas kirjoittelen kun on aikaa, eli meille syntyi kaksi viikkoa sitten uusi perheenjäsen ja koirat ovat ottaneet uuden tulokkaan todella hyvin vastaan. <3 Oon oikein yllättynyt kuinka hyvin koirat  ottivat vauvan vastaan. Lara ja hippu oikein vartioivat vauvaa ja reagoivat heti jos vauva itkee. Susu meillä on vähän ollut ensiksi, että ei oikein kiinnosta tuo rääpäle, mutta nykyisin jo makailee sitterissä alla ja vartioi kanssa vauvaa. Vauva-arki meillä on lähtenyt hyvin käyntiin ja nyt oon itsekin päässyt jo ulkoileen koirien ja vaunujen kanssa. Mulla on kyllä niin ihania koiria ja ihana perhe, en voisi olla onnellisempi mitä juuri tällä hetkellä olen. Nyt vain rauhassa alan taas treenaan ja saamaan itseäni ja koiria kesäkuntoon. :)

No mutta mennäänpä sit asiaan. Elikkäs sain vihdoista viimein hommattu tasapainotyynynkin ja ollaan nyt koirien kanssa kokeiltu sillä jotain liikkeitä. Susu on ihmeen hyvin suostunut tuleen tyynyn päälle. Ollaan vasta tehty ihan muutamia minuutteja, että noiden lihakset tottuu ja ei tule jumeja liikaa. Larankin on päässyt kokeilemaan ja oli aluksi hiukan arka ja mietti että mikä tää on ja miks mun sen päälle tarvii kiivetä, mutta on suostunut namipalojen avulla tekemään mitä pyydän.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti